جلسه ای با حضور جناب مهندس عدالتی و خانم کوششی در 3 تير ماه 1403 در محل صندوق کار آفرینی امید در خصوص ایجاد تفاهم نامه سه جانبه فی مابین آموزشگاه های آزاد خراسان رضوی و صندوق کارافرینی امید و اداره كل آموزش فنی و حرفه ای برگزار گرديد.
در این جلسه جناب مهندس عدالتی مشکلات مالی اموزشگاه ها و شرایط وثبقه یا ضامنین را عنوان کرده و مقرر گردید با انعقاد اين تفاهمنامه شرایط بهتر و درصد پایین ، تسهیلات در اختیار همکاران قرار داده شود.

مقرر گرديد صندوق كارآفريني با ارایه تسهیلات آسان جهت رهن مکان ؛ تجهیزات و بروز کردن آموزشگاه ها بخشی از مشکلات مالی مربوط به آموزشگاه ها را حل کنند
با اجرای این تفاهم نامه در صورت اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات از صندوق کارافرینی امید با کسری وثیقه مواجه شدند میتوانند از مفاد تفاهمنامه استفاده کرده و بتوانند از ضمانت همکاران برای همدیگر استفاده کنند.

در این جلسه بعد از طرح مشکلات مالی همکاران از طرف کانون استان و همکاری لازم جهت برداشتن موانع با ارایه تسهیلات از طرف صندوق کارافرینی امید مقرر شد كه هر چه سريعتر تفاهم نامه سه جانبه فی مابین اداره فنی و حرفه ای خراسان رضوی و صندوق کازافرینی امید و کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد خراسان رضوی امضا گردد

 

روابط عمومی کانون انجمن های اموزشگاه های آزاد خراسان رضوی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *